När du sover

vet du, jag kysser dig varje dag

min mun finner din när jag blundar

du sover

jag smeker ömt ditt hjärtas hemliga rum

bor jag där?

finns jag liksom du i mitt?

mina läppar vibrerar när du svävar in i mitt medvetande

sträcker sig som blomman mot solen

längtar

viskar tyst ”kyss mig”

flyg med mig mot kärleksrum

älska mig till tyngdlösa själars himmel

älskar du mig när du sover?

bortom förnuftet och förståndet?

jag kysser dig varje dag

när du sover

bor jag i ditt hjärta då?

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

