Jag ger dig allt

 

mitt pulserande liv

det är det jag har

det är allt

hela mig

minns du

vi dog i varandras armar

ögonblicket

minns du det?

när himlen föll över oss

pressade våra heta kroppar

nära

så nära

mina andetag sökte dina

våra läppar smälte samman

vi log

just så

log åt ögonblicket vi delat

himlens darrande stjärnor

smekte blygt vår ångande hud

minns du?

jag minns

min tunga minns hur du smakade

mina lår hur du rörde dig

mitt hjärta minns dina ögon

i ögonblicket

när vi dog

när himlen föll över oss

täckte våra förenade kroppar

med evighetens stjärnglans

jag ger dig allt

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

