Så liten är min dröm

 

 

min nakna axel bär längtan

kyss mig där mitt hjärta

ömhetstörstan skriker ut sin dröm

din varma hand mot min svank

 

vill känna mig liten, beskyddad

vila med lätt öppna läppar

sticka ut tungspetsen mot din hud

känna dig rysa i välbehagets krusning

 

din suck darra likt efterskalv

mot mitt hårfäste när du stilla kysser

pressa våra kroppar närmare mellan andetag

åtråns trevande undran utan tvekan

 

falla sakta i sammansmältning

lyftas av iver eldar tänt

tårars sälta blandas med kärleks sötma

leva nuet i evighetsögonblick

 

min nakna axel bär längtan

huttrar ensam i min dröm om närhet

minns varje kort minut vi fick

rädsla sliter stora stycken ur mitt kött

 

vill bara känna mig liten, beskyddad

Ett svar to “Så liten är min dröm”

  1. Victoria Says:

    +1 som man uttrycker på twittervis, att det där skriver jag under på.

    Längtan efter äkta beröring. Den äkta.

Kommentera

