Min man…

Jag tvekar inte

jag är din

aldrig trodde jag att jag ville vara

någons!

Bara i renaste respekt finns den styrkan

någons

din.

Du driver med mig,
du skrattar åt mig,
du retas och jävlas!

Jag driver med dig
skrattar åt dig
retas och jävlas!

Sen kryper vi in i varandras famn och vördar varandras liv som det vackraste

Därför är jag din
och du min.

Ett svar to “Min man…”

  1. moniqas Says:

    Som det känns att det ska vara i tvåsamhet.. man känner samhörigheten i dina ord här..

Kommentera

